Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAnderson, Deborah
TitelIs Building Relationships the Key to Leadership?
QuelleIn: Performance Improvement, 51 (2012) 2, S.15-21 (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1090-8811
DOI10.1002/pfi.21245
SchlagwörterInstructional Design; Leadership; Interpersonal Competence; Interpersonal Relationship; Skill Analysis; Social Cognition; Educational Needs; Cultural Context; Performance Technology; Skill Development; Learning Experience; Leadership Qualities
AbstractInstructional designers are at the forefront of many interactions both within an organization and client-facing. They are responsible for providing noteworthy learning experiences and ensuring the success of instructional programs. However, are instructional designers at a disadvantage because of a lack of interpersonal and building-relationships skills? This article begins to uncover the notable absences of leadership and relationship-building skills in professional and educational instructional design environments and the consequences to practicing and budding instructional designers. (As Provided).
AnmerkungenWiley Periodicals, Inc. 350 Main Street, Malden, MA 02148. Tel: 800-835-6770; Tel: 781-388-8598; Fax: 781-388-8232; e-mail: cs-journals@wiley.com; Web site: http://www.wiley.com/WileyCDA
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Performance Improvement" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: